Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU WISERISE

Ten Regulamin opisuje zasady prowadzenia przez Nas sklepu WiseRise, w którym możesz nabywać nasze usługi za pomocą dosłownie kilku kliknięć. Wierzymy, że nasze usługi pomogą Tobie w rozwoju osobistym. 

Sklep dostępny jest pod adresem https://wiserise.pl/sklep/. Oferta sklepu skierowana jest zarówno do Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta, jak i Klientów korporacyjnych (użyte definicje wyjaśniono w  § 1 poniżej).

Jeżeli jesteś osobą będącą Klientem korporacyjnym lub reprezentujesz Klienta korporacyjnego,  przeczytaj całość niniejszego Regulaminu i zwróć szczególną uwagę na postanowienia § 14. 

Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta będą miały do Ciebie zastosowanie wyłącznie regulacje zawarte w § 1 – § 13. 

 

§1.

Postanowienia ogólne

  1. Sklep prowadzi:

Wiserise Borowa Dudkiewicz Sp.j. z siedzibą w Krakowie, al. Powstania Warszawskiego 15, 31 – 539 Kraków, ujawniona w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego dla której księgę rejestrową prowadzi Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS za numerem KRS 0000965065, NIP: 9452254896, REGON: 521680247.

Nasze dane kontaktowe to: adres e-mail kontakt@wiserise.pl, nr telefonu: 537 050 536.

  1. Wyjaśniamy pojęcia użyte w Regulaminie:
    1. Ty (Twój, Ciebie etc.) – Usługobiorca, osoba nabywająca usługi za pomocą sklepu WiseRise. Może to być konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta;
    2. My (Nasz, Nasze, etc.) – Usługodawca – Wiserise Borowa Dudkiewicz Sp.j. z siedzibą w  Krakowie, jako podmiot prowadzący sklep WiseRise;
    3. Usługa – oferowana przez Nas (Usługodawcę) Usługa lub Usługi, które opisaliśmy w  tym Regulaminie. Są one przedmiotem Umowy pomiędzy Nami a Tobą;
    4. Konsument – osoba fizyczna dokonującą z Nami (Usługodawcą) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
    5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera z Nami (Usługodawcą) umowę, bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego, w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o  Działalności Gospodarczej;
    6. Klient korporacyjny – osoba fizyczna lub osoba prawna prowadząca działalność gospodarczą,  która nie kwalifikuje się jako Przedsiębiorca na prawach konsumenta.

 

§2.

Warunki korzystania ze sklepu WiseRise

  1. Możesz nabywać Usługi w Naszym sklepie, jeśli jesteś:
  1. Konsumentem;
  2. Przedsiębiorcą na prawach konsumenta;
  3. Klientem korporacyjnym.
  1. Jeśli chcesz nabyć Nasze Usługi, powinieneś:
  1. zaakceptować ten Regulamin. Bez akceptacji Regulaminu nie będziemy mogli świadczyć dla Ciebie Usług znajdujących się w sklepie;
  2. wybrać Usługę spośród dostępnych na stronie https://wiserise.pl/sklep/, poprzez kliknięcie w odpowiednią ikonę „Kup teraz”;
  3. niektóre spośród dostępnych Usług wymagają dokonania przez Ciebie dodatkowego wyboru (po kliknięciu w ikonę usługi należy wybrać jedną z dostępnych opcji);
  4. po dokonaniu wyboru interesującej opcji, należy kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”. Naciśnięcie przycisku odsyła bezpośrednio do Twojego koszyka, w którym dostępne są wybrane usługi wraz z wyszczególnieniem kwotowym oraz podsumowaniem zamówienia, wskazujące łączną należność do zapłaty. Na tym etapie istnieje możliwość wykorzystania kuponu rabatowego, poprzez wpisanie go w okienku znajdującym się bezpośrednio pod koszykiem i kliknięciu przycisku „Wykorzystaj kupon”;
  5. aby zakończyć zamówienie, należy przycisnąć przycisk „Przejście do płatności”, wypełnić formularz „Dane płatności”, i podać następujące dane (gwiazdką oznaczono dane niezbędne do zawarcia Umowy):
    • imię*;
    • nazwisko*;
    • adres e-mail*;
    • numer telefonu*;
    • NIP firmy (ten wybór jest opcjonalny)
    • kraj*;
    • adres*;
    • kod-pocztowy*;
    1. po wypełnieniu danych z lit e., należy dokonać wyboru sposobu płatności;
    2. masz do wyboru płatność online za pośrednictwem systemu Przelewy24, który oferuje następujące metody płatności:
      • szybki przelew online;
      • tradycyjny przelew bankowy;
      • płatność BLIK.
    1. aby przejść do finalizacji zamówienia, należy wybrać jeden spośród wskazanych wyżej sposobów płatności i zatwierdzić go przyciskiem „Kupuję i płacę”. Zatwierdzenie to oznacza złożenie zamówienia;
    2. po złożeniu zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, co jest tożsame z zawarciem umowy o świadczenie usług pomiędzy Nami a Tobą;
    3. zamówienie realizowane jest w ciągu 2 roboczych dni od dnia otrzymania przez Nas zamówienia;
    4. możemy odmówić realizacji zamówienia z dowolnych przyczyn, szczególnie, gdy dane przekazane w formularzu „Dane płatności” wprowadzają w błąd lub istnieje podejrzenie, że osoba dokonująca zgłoszenia nie jest osobą, za którą się podaje.
    1. Jeżeli reprezentujesz inną osobę niż Ty sam (w szczególności jeżeli podajesz dane do płatności innej osoby niż Ty lub korzystasz ze sklepu w imieniu innej osoby) oświadczasz, że dysponujesz umocowaniem takiej innej osoby do dokonywania tych czynności.

     

    §3.

    Zakres usług świadczonych w ramach sklepu WiseRise

      1. Korzystanie z usług oferowanych przez sklep WiseRise jest odpłatne.
      2. Składanie zamówień za pośrednictwem sklepu jest możliwe w sposób ciągły, przez całą dobę. Oczywiście mogą wystąpić ograniczenia w korzystaniu ze sklepu (np. wynikające z prac konserwacyjnych, awarii itp.).
      3. W ramach sklepu WiseRise umożliwiamy Tobie nabywanie Usług, poprzez budowanie zamówienia za pomocą koszyka usług.
      4. Sklep WiseRise może być wykorzystywany wyłącznie w celu korzystania z Usług wskazanych w  niniejszym Regulaminie.
      5. Po złożeniu zamówienia Usługobiorca otrzymuje informację o statusie zamówienia i czasie realizacji poszczególnych pozycji zamówienia.

       

      §4.

      Korzystanie ze sklepu WiseRise

        1. Możesz korzystać ze sklepu WiseRise wyłącznie w celu nabywania naszych Usług.
        2. Wiemy, że to oczywiste, ale zgodnie z prawem musimy poinformować, że zabronione jest:
        1. korzystanie ze sklepu WiseRise dla innych celów, niż wskazane w niniejszym Regulaminie;
        2. wykorzystywanie sklepu WiseRise do działań niezgodnych z prawem,
        3. podejmowanie przez Ciebie działań mogących wywrzeć skutek w postaci przerwania lub zaburzeń w funkcjonowaniu sklepu WiseRise;
        4. podawanie nieprawdziwych informacji;
        5. dostarczanie przez Ciebie treści o charakterze bezprawnym, materiałów fałszywych niewiarygodnych lub wprowadzających w błąd.

         

        §5.

        Naruszenie postanowień Regulaminu

          1. Mamy prawo do wycofania ze sklepu treści naruszających Regulamin, przepisy prawa, w tym prawa osób trzecich, a także mających wpływ na negatywny odbiór sklepu przez osoby z niego korzystające.
          2. Każda osoba ma prawo zgłoszenia przypadku korzystania ze sklepu WiseRise niezgodnie z  Regulaminem na adres: kontakt@wiserise.pl.
          3. Mamy prawo odmówić Tobie dostępu do usług oferowanych w sklepie WiseRise, jeżeli swoim zachowaniem naruszasz ten Regulaminu.

           

          §6.

          Uprawnienia Usługodawcy

           

            1. Mamy prawo całkowitego wycofania lub modyfikacji poszczególnych funkcjonalności dostępnych w ramach sklepu WiseRise ze względów natury prawnej lub technicznej, w tym:
            1. ze względów ochrony prywatności, danych, lub innych prawnych względów związanych z zawartością lub sposobem działania sklepu;
            2. trudności technicznych związanych z działalnością sklepu.
            1. Nie ponosimy odpowiedzialności za niedostępność sklepu WiseRise z przyczyn, które są niezależne od nas.
            2. Zastrzegamy sobie możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia usług w  dowolnym momencie, z dowolnych przyczyn. Jeśli złożyłeś zamówienie w naszym sklepie, zostaniesz
              o tym fakcie powiadomiony z odpowiednim wyprzedzeniem.

             

            §7.

            Warunki techniczne korzystania ze sklepu WiseRise

             

              1. Korzystanie ze sklepu WiseRise jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez Twój system teleinformatyczny minimalnych wymagań technicznych:
              1. zastosowania przeglądarek Chrome, Firefox, Edge, Opera.
              1. Nie jesteśmy dostawcą usługi Internetu. Po twojej stronie leży zapewnienie odpowiednich urządzeń, dostępu do Internetu, technicznej zgodności pomiędzy swoim systemem informatycznym a sklepem WiseRise, aby móc z niego korzystać.

               

              §8.

              Postępowanie Reklamacyjne

               

                1. Wszelkie reklamacje dotyczące świadczonych w ramach sklepu WiseRise Usług należy zgłaszać na adres poczty elektronicznej kontakt@wiserise.pl.
                2. Zgłoszenie powinno zawierać co najmniej: imię, nazwisko (nazwę) składającego reklamację, oraz dokładny opis i powód reklamacji.
                3. Jeżeli podane w zgłoszeniu reklamacyjnym dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
                4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia prawidłowego wniesienia, według kolejności wpływu.
                5. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany pocztą elektroniczną na adres e – mail podany w zgłoszeniu reklamacji.

                §9.

                Polityka cookies

                 

                  1. Używamy „ciasteczek” (cookies).
                  2. Szczegółowy opis plików cookies, sposobu ich działania oraz możliwość ich dostosowania do preferencji użytkownika dostępne są na stronie internetowej https://wiserise.pl/polityka-prywatnosci/.

                  §10.

                  Dane osobowe

                    1. Administratorem Twoich danych osobowych jest WiseRise Borowa Dudkiewicz Sp.j., tel. 537 050 536., e – mail: kontakt@wiserise.pl.
                    2. Tekst Polityki Prywatności jest dostępny pod adresem: https://wiserise.pl/polityka-prywatnosci/.

                     

                    §11.

                    Czas obowiązywania, zmiana, rozwiązanie umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną

                      1. Możesz w każdym czasie rozwiązać z Nami umowę, wysyłając oświadczenie w tym przedmiocie na adres kontakt@wiserise.pl.
                      2. Możemy z ważnych przyczyn rozwiązać umowę za wypowiedzeniem, z zachowaniem 14- dniowego terminu wypowiedzenia.
                      3. Mamy prawo do wprowadzania zmian w tym Regulaminie w każdym czasie. Zmiany Regulaminu zostaną ogłoszone na stronie sklepu WiseRise, poprzez publikację zmienionej wersji Regulaminu. O zmianie zostaniesz powiadomiony przy pomocy komunikatu na stronie sklepu.

                      §12.

                      Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z Usługi świadczonej drogą elektroniczną

                        1. Wykonując obowiązek z art. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, informujemy o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez Ciebie z usług świadczonych w ten sposób, które to zagrożenia obejmują w szczególności:
                          1. złośliwe oprogramowanie (ang. malware) – aplikacje lub skrypty mające szkodliwe lub złośliwe działanie w stosunku do systemu teleinformatycznego użytkownika sieci, obejmujące m.in.: wirusy, robaki, konie trojańskie;
                          2. programy szpiegujące (ang. spyware) – programy śledzące działania użytkownika, które gromadzą informacje o użytkowniku i wysyłają je autorowi programu;
                          3. spam – niechciane i niezamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane do odbiorców, zawierające głównie treści o charakterze reklamowym;
                          4. wyłudzanie poufnych informacji osobistych przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję (ang. phishing);
                          5. włamania do systemu teleinformatycznego użytkownika z użyciem narzędzi hackerskich (exploit i rootkit).
                        2. W celu wyeliminowania powyższych zagrożeń powinieneś zaopatrzyć urządzenia elektroniczne, które wykorzystujesz podłączając się do Internetu, w stale aktualizowany program antywirusowy.
                        3. Ochronę przed zagrożeniami związanymi z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną zapewniają ponadto:
                          1. włączona zapora sieciowa;
                          2. bieżąca aktualizacja używanego oprogramowania;
                          3. unikanie otwierania załączników poczty elektronicznej niewiadomego pochodzenia;
                          4. regularne skanowanie systemu programem antywirusowym;
                          5. szyfrowanie transmisji danych;
                          6. instalacja programów prewencyjnych (wykrywania i zapobiegania włamaniom);
                          7. używanie oryginalnego oprogramowania pochodzącego z legalnego źródła.

                        §12a.

                        Prawo odstąpienia od umowy

                        1. Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta i Przedsiębiorcę na prawach konsumenta:
                          Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta, którzy zawarli umowę na odległość, mają prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
                        2. Sposób realizacji prawa odstąpienia:Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta musi poinformować Nas (WiseRise Borowa Dudkiewicz Sp.j., al. Powstania Warszawskiego 15, 31-539 Kraków, e-mail: kontakt@wiserise.pl, tel. 537 050 536) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysłanego:
                          a) za pomocą formularza kontaktowego dostępnego pod adresem: https://wiserise.pl/kontakt/;
                          b) lub mailowo na adres kontakt@wiserise.pl.
                        3. Zwrot płatności:
                          a) W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowano Nas o decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
                          b) Jeśli umowa obejmuje więcej niż jedną usługę i odstąpienie dotyczy tylko części świadczenia (np. jednej z zamówionych usług), zwracamy wyłącznie wartość niewykonanej lub częściowo wykonanej usługi, proporcjonalnie do jej zakresu.
                          c) Zwrot pełnej wartości usługi nie przysługuje, jeśli świadczenie zostało w pełni wykonane, np. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta otrzymał kod do testu Gallupa lub inna usługa została zakończona.
                        4. Utrata prawa odstąpienia:
                          Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w przypadku, gdy:
                          a) Usługa została przez Nas w pełni wykonana za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy;
                          b) Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta otrzymał kod do testu Gallupa, co jest równoznaczne z pełnym wykonaniem Usługi przez Nas.
                        5. Informacja przed zakupem:
                          Przy zakupie kodów do testu Gallupa Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta zostają poinformowani, że:
                          a) Otrzymanie kodu do testu Gallupa drogą mailową jest równoznaczne z pełnym wykonaniem Usługi przez Nas;
                          b) Po otrzymaniu kodu tracą prawo do odstąpienia od umowy.
                        6. Rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu 14 dni:
                          Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyrażają zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi w momencie otrzymania kodu, co skutkuje utratą prawa odstąpienia od umowy.

                        §13.

                        Przepisy końcowe

                        1. Regulamin i umowa zawarta pomiędzy Nami oraz Tobą dotycząca realizacji Usług podlega prawu polskiemu.
                        2. Do rozstrzygania wszelkich sporów związanych z realizacją przez nas Usług właściwe są sądy polskie.

                         

                        §14. 

                        Dodatkowe regulacje mające zastosowanie wyłącznie do Klienta korporacyjnego 

                        Odpowiedzialność

                        1. W stosunku do Klientów korporacyjnych zastosowanie maja postanowienia niniejszego regulaminu ze zamianami wynikającymi z niniejszego §14. W stosunku do Klientów korporacyjnych postanowienia niniejszego §14 mają pierwszeństwo przed innymi postanowieniami niniejszego Regulaminu.
                        2. Wyłączamy w całości Naszą odpowiedzialność z tytułu funkcjonowania sklepu WiseRise, z  wyjątkiem szkód powstałych w wyniku naszej winy umyślnej.
                        3. Wyłączamy w całości Naszą odpowiedzialność umowną za szkody powstałe wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy opisanej niniejszym Regulaminem,  w tym na skutek braku dostępu do lub nieprawidłowym funkcjonowaniem sklepu WiseRise, z  wyjątkiem szkód powstałych w wyniku naszej winy umyślnej.
                        4.  Nie odpowiadamy za brak funkcjonowania lub nienależyte funkcjonowanie: infrastruktury informatycznej, teleinformatycznej, telekomunikacyjnej podmiotów trzecich w tym dostawców łączy, Twoje systemy komputerowe.
                        5. Nie ponosimy odpowiedzialności za następstwa działań podjętych przez  osoby trzecie, a  stanowiących naruszenie postanowień Regulaminu.
                        6. Ponosisz odpowiedzialność za wyrządzone nam szkody powstałe w związku z koniecznością zadośćuczynienia roszczeniom osób trzecich wynikających z naruszenia przez Ciebie obowiązującego prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu.
                        7. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne straty lub szkody poniesione przez Ciebie, a  zaistniałe w wyniku działania siły wyższej, a w szczególności na skutek takich okoliczności jak: przerwy w dostawie prądu, awarie usług telekomunikacyjnych lub opóźnienia bądź awarie spowodowane przez osoby trzecie. W takich przypadkach zastrzegamy sobie prawo do anulowania lub zawieszenia Usług, bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności z  tego tytułu.
                        8. Nie ponosimy odpowiedzialności za awarie sprzętu lub oprogramowania, z którego korzystasz, które mogą uniemożliwić funkcjonowanie Usług świadczonych w ramach sklepu lub Twój kontakt z naszym sklepem.

                          Brak prawa odstąpienia od umowy przez Klientów korporacyjnych

                        9. Postanowienia dotyczące prawa odstąpienia od umowy nie mają zastosowania do Klientów korporacyjnych.
                        10. Klient korporacyjny nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy, niezależnie od terminu jej zawarcia.
                        11. W przypadku zakupu kodu do testu Gallupa, Usługa jest uznawana za w pełni wykonaną w momencie dostarczenia kodu, co wyłącza możliwość zwrotu płatności lub odstąpienia od umowy.

                          Zapis na sąd i stosowanie §14

                        12. Do rozstrzygania sporów zaistniałych w związku ze świadczeniem przez nas Tobie Usług wyłącznie właściwy jest sąd powszechny właściwy dla Naszej siedziby.
                        13. Postanowienia niniejszego §14 nie mają zastosowania do  Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumentów.