Regulamin
REGULAMIN SKLEPU WISERISE
Ten Regulamin opisuje zasady prowadzenia przez Nas sklepu WiseRise, w którym możesz nabywać nasze usługi za pomocą dosłownie kilku kliknięć. Wierzymy, że nasze usługi pomogą Tobie w rozwoju osobistym.
Sklep dostępny jest pod adresem https://wiserise.pl/sklep/. Oferta sklepu skierowana jest zarówno do Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta, jak i Klientów korporacyjnych (użyte definicje wyjaśniono w § 1 poniżej).
Jeżeli jesteś osobą będącą Klientem korporacyjnym lub reprezentujesz Klienta korporacyjnego, przeczytaj całość niniejszego Regulaminu i zwróć szczególną uwagę na postanowienia § 14.
Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta będą miały do Ciebie zastosowanie wyłącznie regulacje zawarte w § 1 – § 13.
§1.
Postanowienia ogólne
- Sklep prowadzi:
Wiserise Borowa Dudkiewicz Sp.j. z siedzibą w Krakowie, al. Powstania Warszawskiego 15, 31 – 539 Kraków, ujawniona w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego dla której księgę rejestrową prowadzi Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS za numerem KRS 0000965065, NIP: 9452254896, REGON: 521680247.
Nasze dane kontaktowe to: adres e-mail kontakt@wiserise.pl, nr telefonu: 537 050 536.
- Wyjaśniamy pojęcia użyte w Regulaminie:
- Ty (Twój, Ciebie etc.) – Usługobiorca, osoba nabywająca usługi za pomocą sklepu WiseRise. Może to być konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta;
- My (Nasz, Nasze, etc.) – Usługodawca – Wiserise Borowa Dudkiewicz Sp.j. z siedzibą w Krakowie, jako podmiot prowadzący sklep WiseRise;
- Usługa – oferowana przez Nas (Usługodawcę) Usługa lub Usługi, które opisaliśmy w tym Regulaminie. Są one przedmiotem Umowy pomiędzy Nami a Tobą;
- Konsument – osoba fizyczna dokonującą z Nami (Usługodawcą) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera z Nami (Usługodawcą) umowę, bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego, w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Klient korporacyjny – osoba fizyczna lub osoba prawna prowadząca działalność gospodarczą, która nie kwalifikuje się jako Przedsiębiorca na prawach konsumenta.
§2.
Warunki korzystania ze sklepu WiseRise
- Możesz nabywać Usługi w Naszym sklepie, jeśli jesteś:
- Konsumentem;
- Przedsiębiorcą na prawach konsumenta;
- Klientem korporacyjnym.
- Jeśli chcesz nabyć Nasze Usługi, powinieneś:
- zaakceptować ten Regulamin. Bez akceptacji Regulaminu nie będziemy mogli świadczyć dla Ciebie Usług znajdujących się w sklepie;
- wybrać Usługę spośród dostępnych na stronie https://wiserise.pl/sklep/, poprzez kliknięcie w odpowiednią ikonę „Kup teraz”;
- niektóre spośród dostępnych Usług wymagają dokonania przez Ciebie dodatkowego wyboru (po kliknięciu w ikonę usługi należy wybrać jedną z dostępnych opcji);
- po dokonaniu wyboru interesującej opcji, należy kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”. Naciśnięcie przycisku odsyła bezpośrednio do Twojego koszyka, w którym dostępne są wybrane usługi wraz z wyszczególnieniem kwotowym oraz podsumowaniem zamówienia, wskazujące łączną należność do zapłaty. Na tym etapie istnieje możliwość wykorzystania kuponu rabatowego, poprzez wpisanie go w okienku znajdującym się bezpośrednio pod koszykiem i kliknięciu przycisku „Wykorzystaj kupon”;
- aby zakończyć zamówienie, należy przycisnąć przycisk „Przejście do płatności”, wypełnić formularz „Dane płatności”, i podać następujące dane (gwiazdką oznaczono dane niezbędne do zawarcia Umowy):
- imię*;
- nazwisko*;
- adres e-mail*;
- numer telefonu*;
- NIP firmy (ten wybór jest opcjonalny)
- kraj*;
- adres*;
- kod-pocztowy*;
- po wypełnieniu danych z lit e., należy dokonać wyboru sposobu płatności;
- masz do wyboru płatność online za pośrednictwem systemu Przelewy24, który oferuje następujące metody płatności:
- szybki przelew online;
- tradycyjny przelew bankowy;
- płatność BLIK.
- aby przejść do finalizacji zamówienia, należy wybrać jeden spośród wskazanych wyżej sposobów płatności i zatwierdzić go przyciskiem „Kupuję i płacę”. Zatwierdzenie to oznacza złożenie zamówienia;
- po złożeniu zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, co jest tożsame z zawarciem umowy o świadczenie usług pomiędzy Nami a Tobą;
- zamówienie realizowane jest w ciągu 2 roboczych dni od dnia otrzymania przez Nas zamówienia;
- możemy odmówić realizacji zamówienia z dowolnych przyczyn, szczególnie, gdy dane przekazane w formularzu „Dane płatności” wprowadzają w błąd lub istnieje podejrzenie, że osoba dokonująca zgłoszenia nie jest osobą, za którą się podaje.
- Jeżeli reprezentujesz inną osobę niż Ty sam (w szczególności jeżeli podajesz dane do płatności innej osoby niż Ty lub korzystasz ze sklepu w imieniu innej osoby) oświadczasz, że dysponujesz umocowaniem takiej innej osoby do dokonywania tych czynności.
§3.
Zakres usług świadczonych w ramach sklepu WiseRise
- Korzystanie z usług oferowanych przez sklep WiseRise jest odpłatne.
- Składanie zamówień za pośrednictwem sklepu jest możliwe w sposób ciągły, przez całą dobę. Oczywiście mogą wystąpić ograniczenia w korzystaniu ze sklepu (np. wynikające z prac konserwacyjnych, awarii itp.).
- W ramach sklepu WiseRise umożliwiamy Tobie nabywanie Usług, poprzez budowanie zamówienia za pomocą koszyka usług.
- Sklep WiseRise może być wykorzystywany wyłącznie w celu korzystania z Usług wskazanych w niniejszym Regulaminie.
- Po złożeniu zamówienia Usługobiorca otrzymuje informację o statusie zamówienia i czasie realizacji poszczególnych pozycji zamówienia.
§4.
Korzystanie ze sklepu WiseRise
- Możesz korzystać ze sklepu WiseRise wyłącznie w celu nabywania naszych Usług.
- Wiemy, że to oczywiste, ale zgodnie z prawem musimy poinformować, że zabronione jest:
- korzystanie ze sklepu WiseRise dla innych celów, niż wskazane w niniejszym Regulaminie;
- wykorzystywanie sklepu WiseRise do działań niezgodnych z prawem,
- podejmowanie przez Ciebie działań mogących wywrzeć skutek w postaci przerwania lub zaburzeń w funkcjonowaniu sklepu WiseRise;
- podawanie nieprawdziwych informacji;
- dostarczanie przez Ciebie treści o charakterze bezprawnym, materiałów fałszywych niewiarygodnych lub wprowadzających w błąd.
§5.
Naruszenie postanowień Regulaminu
- Mamy prawo do wycofania ze sklepu treści naruszających Regulamin, przepisy prawa, w tym prawa osób trzecich, a także mających wpływ na negatywny odbiór sklepu przez osoby z niego korzystające.
- Każda osoba ma prawo zgłoszenia przypadku korzystania ze sklepu WiseRise niezgodnie z Regulaminem na adres: kontakt@wiserise.pl.
- Mamy prawo odmówić Tobie dostępu do usług oferowanych w sklepie WiseRise, jeżeli swoim zachowaniem naruszasz ten Regulaminu.
§6.
Uprawnienia Usługodawcy
- Mamy prawo całkowitego wycofania lub modyfikacji poszczególnych funkcjonalności dostępnych w ramach sklepu WiseRise ze względów natury prawnej lub technicznej, w tym:
- ze względów ochrony prywatności, danych, lub innych prawnych względów związanych z zawartością lub sposobem działania sklepu;
- trudności technicznych związanych z działalnością sklepu.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za niedostępność sklepu WiseRise z przyczyn, które są niezależne od nas.
- Zastrzegamy sobie możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia usług w dowolnym momencie, z dowolnych przyczyn. Jeśli złożyłeś zamówienie w naszym sklepie, zostaniesz
o tym fakcie powiadomiony z odpowiednim wyprzedzeniem.
§7.
Warunki techniczne korzystania ze sklepu WiseRise
- Korzystanie ze sklepu WiseRise jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez Twój system teleinformatyczny minimalnych wymagań technicznych:
- zastosowania przeglądarek Chrome, Firefox, Edge, Opera.
- Nie jesteśmy dostawcą usługi Internetu. Po twojej stronie leży zapewnienie odpowiednich urządzeń, dostępu do Internetu, technicznej zgodności pomiędzy swoim systemem informatycznym a sklepem WiseRise, aby móc z niego korzystać.
§8.
Postępowanie Reklamacyjne
- Wszelkie reklamacje dotyczące świadczonych w ramach sklepu WiseRise Usług należy zgłaszać na adres poczty elektronicznej kontakt@wiserise.pl.
- Zgłoszenie powinno zawierać co najmniej: imię, nazwisko (nazwę) składającego reklamację, oraz dokładny opis i powód reklamacji.
- Jeżeli podane w zgłoszeniu reklamacyjnym dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia prawidłowego wniesienia, według kolejności wpływu.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany pocztą elektroniczną na adres e – mail podany w zgłoszeniu reklamacji.
§9.
Polityka cookies
- Używamy „ciasteczek” (cookies).
- Szczegółowy opis plików cookies, sposobu ich działania oraz możliwość ich dostosowania do preferencji użytkownika dostępne są na stronie internetowej https://wiserise.pl/polityka-prywatnosci/.
§10.
Dane osobowe
- Administratorem Twoich danych osobowych jest WiseRise Borowa Dudkiewicz Sp.j., tel. 537 050 536., e – mail: kontakt@wiserise.pl.
- Tekst Polityki Prywatności jest dostępny pod adresem: https://wiserise.pl/polityka-prywatnosci/.
§11.
Czas obowiązywania, zmiana, rozwiązanie umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną
- Możesz w każdym czasie rozwiązać z Nami umowę, wysyłając oświadczenie w tym przedmiocie na adres kontakt@wiserise.pl.
- Możemy z ważnych przyczyn rozwiązać umowę za wypowiedzeniem, z zachowaniem 14- dniowego terminu wypowiedzenia.
- Mamy prawo do wprowadzania zmian w tym Regulaminie w każdym czasie. Zmiany Regulaminu zostaną ogłoszone na stronie sklepu WiseRise, poprzez publikację zmienionej wersji Regulaminu. O zmianie zostaniesz powiadomiony przy pomocy komunikatu na stronie sklepu.
§12.
Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z Usługi świadczonej drogą elektroniczną
- Wykonując obowiązek z art. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, informujemy o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez Ciebie z usług świadczonych w ten sposób, które to zagrożenia obejmują w szczególności:
- złośliwe oprogramowanie (ang. malware) – aplikacje lub skrypty mające szkodliwe lub złośliwe działanie w stosunku do systemu teleinformatycznego użytkownika sieci, obejmujące m.in.: wirusy, robaki, konie trojańskie;
- programy szpiegujące (ang. spyware) – programy śledzące działania użytkownika, które gromadzą informacje o użytkowniku i wysyłają je autorowi programu;
- spam – niechciane i niezamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane do odbiorców, zawierające głównie treści o charakterze reklamowym;
- wyłudzanie poufnych informacji osobistych przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję (ang. phishing);
- włamania do systemu teleinformatycznego użytkownika z użyciem narzędzi hackerskich (exploit i rootkit).
- W celu wyeliminowania powyższych zagrożeń powinieneś zaopatrzyć urządzenia elektroniczne, które wykorzystujesz podłączając się do Internetu, w stale aktualizowany program antywirusowy.
- Ochronę przed zagrożeniami związanymi z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną zapewniają ponadto:
- włączona zapora sieciowa;
- bieżąca aktualizacja używanego oprogramowania;
- unikanie otwierania załączników poczty elektronicznej niewiadomego pochodzenia;
- regularne skanowanie systemu programem antywirusowym;
- szyfrowanie transmisji danych;
- instalacja programów prewencyjnych (wykrywania i zapobiegania włamaniom);
- używanie oryginalnego oprogramowania pochodzącego z legalnego źródła.
§12a.
Prawo odstąpienia od umowy
- Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta i Przedsiębiorcę na prawach konsumenta:
Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta, którzy zawarli umowę na odległość, mają prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. - Sposób realizacji prawa odstąpienia:Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta musi poinformować Nas (WiseRise Borowa Dudkiewicz Sp.j., al. Powstania Warszawskiego 15, 31-539 Kraków, e-mail: kontakt@wiserise.pl, tel. 537 050 536) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysłanego:
a) za pomocą formularza kontaktowego dostępnego pod adresem: https://wiserise.pl/kontakt/;
b) lub mailowo na adres kontakt@wiserise.pl. - Zwrot płatności:
a) W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowano Nas o decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
b) Jeśli umowa obejmuje więcej niż jedną usługę i odstąpienie dotyczy tylko części świadczenia (np. jednej z zamówionych usług), zwracamy wyłącznie wartość niewykonanej lub częściowo wykonanej usługi, proporcjonalnie do jej zakresu.
c) Zwrot pełnej wartości usługi nie przysługuje, jeśli świadczenie zostało w pełni wykonane, np. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta otrzymał kod do testu Gallupa lub inna usługa została zakończona. - Utrata prawa odstąpienia:
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w przypadku, gdy:
a) Usługa została przez Nas w pełni wykonana za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta otrzymał kod do testu Gallupa, co jest równoznaczne z pełnym wykonaniem Usługi przez Nas. - Informacja przed zakupem:
Przy zakupie kodów do testu Gallupa Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta zostają poinformowani, że:
a) Otrzymanie kodu do testu Gallupa drogą mailową jest równoznaczne z pełnym wykonaniem Usługi przez Nas;
b) Po otrzymaniu kodu tracą prawo do odstąpienia od umowy. - Rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu 14 dni:
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyrażają zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi w momencie otrzymania kodu, co skutkuje utratą prawa odstąpienia od umowy.
§13.
Przepisy końcowe
- Regulamin i umowa zawarta pomiędzy Nami oraz Tobą dotycząca realizacji Usług podlega prawu polskiemu.
- Do rozstrzygania wszelkich sporów związanych z realizacją przez nas Usług właściwe są sądy polskie.
§14.
Dodatkowe regulacje mające zastosowanie wyłącznie do Klienta korporacyjnego
Odpowiedzialność
- W stosunku do Klientów korporacyjnych zastosowanie maja postanowienia niniejszego regulaminu ze zamianami wynikającymi z niniejszego §14. W stosunku do Klientów korporacyjnych postanowienia niniejszego §14 mają pierwszeństwo przed innymi postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Wyłączamy w całości Naszą odpowiedzialność z tytułu funkcjonowania sklepu WiseRise, z wyjątkiem szkód powstałych w wyniku naszej winy umyślnej.
- Wyłączamy w całości Naszą odpowiedzialność umowną za szkody powstałe wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy opisanej niniejszym Regulaminem, w tym na skutek braku dostępu do lub nieprawidłowym funkcjonowaniem sklepu WiseRise, z wyjątkiem szkód powstałych w wyniku naszej winy umyślnej.
- Nie odpowiadamy za brak funkcjonowania lub nienależyte funkcjonowanie: infrastruktury informatycznej, teleinformatycznej, telekomunikacyjnej podmiotów trzecich w tym dostawców łączy, Twoje systemy komputerowe.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za następstwa działań podjętych przez osoby trzecie, a stanowiących naruszenie postanowień Regulaminu.
- Ponosisz odpowiedzialność za wyrządzone nam szkody powstałe w związku z koniecznością zadośćuczynienia roszczeniom osób trzecich wynikających z naruszenia przez Ciebie obowiązującego prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne straty lub szkody poniesione przez Ciebie, a zaistniałe w wyniku działania siły wyższej, a w szczególności na skutek takich okoliczności jak: przerwy w dostawie prądu, awarie usług telekomunikacyjnych lub opóźnienia bądź awarie spowodowane przez osoby trzecie. W takich przypadkach zastrzegamy sobie prawo do anulowania lub zawieszenia Usług, bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za awarie sprzętu lub oprogramowania, z którego korzystasz, które mogą uniemożliwić funkcjonowanie Usług świadczonych w ramach sklepu lub Twój kontakt z naszym sklepem.
Brak prawa odstąpienia od umowy przez Klientów korporacyjnych
- Postanowienia dotyczące prawa odstąpienia od umowy nie mają zastosowania do Klientów korporacyjnych.
- Klient korporacyjny nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy, niezależnie od terminu jej zawarcia.
- W przypadku zakupu kodu do testu Gallupa, Usługa jest uznawana za w pełni wykonaną w momencie dostarczenia kodu, co wyłącza możliwość zwrotu płatności lub odstąpienia od umowy.
Zapis na sąd i stosowanie §14
- Do rozstrzygania sporów zaistniałych w związku ze świadczeniem przez nas Tobie Usług wyłącznie właściwy jest sąd powszechny właściwy dla Naszej siedziby.
- Postanowienia niniejszego §14 nie mają zastosowania do Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumentów.